Kitabın sıkıcılığı mı ruhumu sıktı yoksa canım sıkkın olduğu için mi kitap sıkıcı geldi bilemiyorum ama ikisi de etkendi. Fakat ilginç bi son olmuş. Neyseki kitap bitmeden bi yerden yakaladı beni. :)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Kendime yapacağım en iyi yardım, dikkatimi kendi hayatıma ve kendimi geliştirme yollarına çevirmek. Tek başıma ne kadar daha iyi olursam, ilişkide de o kadar iyi olacağım.”