"Yalnızlık duygusuna ömrü boyunca bir kez yakalanmış birinin bir daha kurtulmasının mümkün olmadığını biliyordu.İnsan yalnızlığa bir defa düşer,orada kalır."
"Bazen insan konuştuğu kişi daha ağzını açmadan neler söyleyeceğini bilir.Bilir ama duymak istemez.Çünkü duymak üzere olduğu şeyleri zamanında gayet güzel paketleyip saglam bir sandığın içine kilitlemiş ve zihninin tavan arasında en karanlık köşeye saklamıştır."