Merve

Merve
@merviissss
İşte işleyen bir formül: Yaşanmamış yaşam ya da gerçekleştirilmemiş potansiyel ne kadar fazlaysa kişinin ölüm kaygısı da o kadar büyük olur.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şöyle ya da böyle her ilişki bitmek zorunda.Ömür boyu garanti diye bir şey yok.Güneşin batışını görmekten üzüntü duyduğun için doğuşunu izlemekten zevk almayı reddetmek gibi bir şey bu. “Ölüm borcundan kaçınmak için yaşam kredisini reddetmek “
Pek çok dostluk ya da evlilik,insanların birbiriyle ilişki kurması ve birbirini sevmesi yerine,bir kişinin bir diğerini yalnızlığa karşı bir kalkan olarak kullanması nedeniyle başarısızlığa uğramıştır.
Acaba biz, dünyamızdaki özgürlüğün bitişini izleyen martılar mıydık ?
Sayfa 147·Kitabı okudu
Toplumumuzda,olup bitenleri en iyi bilenler,aynı zamanda dünyayı olduğu gibi görmekten en uzak olanlardır .
Sayfa 233·Kitabı okudu