Duvarı delmeye gücüm yetmiyorsa, "ille deleceğim" diye yırtınmam elbette; ama önümde yıkmaya gücümün yetmediği bir taş duvar bulunmasına da razı olamam.
Dünyanın mütevazı kişilere miras kalması gerekirdi.Ama tam aksine gençlere kaldı.
Kendi ruhlarına bakmak yerine , bilgisayar ekranına bakan teknoloji ruhlarına .
Zamanların en iyisiydi , zamanların en kötüsüydü, hem akıl çağıydı hem aptallık, hem inanç devriydi hem de kuşku, aydınlık mevsimiydi, karanlık mevsimiydi, hem umut baharı hem de umutsuzluk kışıydı, hem herşeyimiz vardı hem de hiçbir şeyimiz yoktu, hepimiz ya doğruca cennete gidecektik ya da tam öteki yana .