Bu yıl yaz bir türlü gelmedi ilkbahar bile çok soğuktu. Sınıfta da bir türlü ısınamadık. Ama anladım ki asıl soğuk, asıl üşümek, asıl titremek varya işte o anne sıcaklığı gidince oluyormuş. Donuyormuş insan titriyormuş iliklerine kadar.
Ruhum bir uçurtma misali oradan oraya savruluyor sen buna özgürlük dersin. Ben sahipsizlik derim .
Tutsam uçurtmanın ipinden yön versem ama yine istediği gibi süzülse gökyüzünde.
Tutmayınca savruluyor bilinmezliklere doğru gidiyor. Ağaçlara , engellere takılıyor ve yara alıyor.
En sonunda mezarı neresi olur o bile belli değil.