başarının kendimizi bulduğumuz yerden başlayarak aldığımız mesafe olduğunu söylüyorsunuz ama ya bir ara yanlış yöne doğru gittiyseniz?ya gerçekten yaşamadıysam? ya doğru insanı bulup sonuçta o aşkı canlı tutmaktan korktuysam? ya birini yüzüstü bırakmış bir korkaksam? bir şans daha istiyorsam?
Uzun caddelerde yaşamı o kitapta olduğu gibi yoğun yaşayıp yaşamadığımı düşündüm. Aşkı, duyguları, özlemleri? Yoksa ben yaşanan tüm olayların bir gözlemcisi, dünyanın, duyguların, özlemlerin, ülkelerin, alışkanlıkların bir seyircisi miyim? Belki de gövdenin öldürücü acılarını gözlemci olarak taşımak daha kolay olurdu. Peki ama sevinçler ve istekleri ne yaptım? Duyguların derinliğinden bir gözlemci olarak kaçtım mı, onların yarattığı akıntılarda Ben’im tümüyle yer almadı mı ve zaman dışı sessizliğimde yeterince içten değil miydim?
Uzun caddelerde yaşamı o kitapta olduğu gibi yoğun yaşayıp yaşamadığımı düşündüm. Aşkı, duyguları, özlemleri? Yoksa ben yaşanan tüm olayların bir gözlemcisi, dünyanın, duyguların, özlemlerin, ülkelerin, alışkanlıkların bir seyircisi miyim? Belki de gövdenin öldürücü acılarını gözlemci olarak taşımak daha kolay olurdu. Peki ama sevinçler ve istekleri ne yaptım? Duyguların derinliğinden bir gözlemci olarak kaçtım mı, onların yarattığı akıntılarda Ben’im tümüyle yer almadı mı ve zaman dışı sessizliğimde yeterince içten değil miydim?
Başarının kendimizi bulduğumuz yerden başlayarak aldığımız mesafe olduğunu söylüyorsunuz ama ya bir ara yanlış yöne doğru gittiyseniz? Ya gerçekten yaşamadıysam? Ya doğru insanı bulup sonuçta o aşkı canlı tutmaktan korktuysam? Ya birini yüzüstü bırakmış bir korkaksam? Bir şans daha istiyorsam?"
Başarının kendimizi bulduğumuz yerden başlayarak aldığımız mesafe olduğunu söylüyorsunuz ama ya bir ara yanlış yöne doğru gittiyseniz? Ya gerçekten yaşamadıysam? Ya doğru insanı bulup sonuçta o aşkı canlı tutmaktan korktuysam? Ya birini yüzüstü bırakmış bir korkaksam? Bir şans daha istiyorsam?