Geçmişe mesaj
Güneş bana doğmadı Mey. Bitip tükendim ardı sıra hüsranla geçen yıllarda, Bilirsin, en imkansız şeydi belki böylesi çöküşüm, Gerçekleşti… Şahidisin savaşlarımın, ruhumdaki yaraların, Fakat şimdi daha yüce bir savaştayım ve tek bir şahidim bile yok! Güneş bana doğmadı, doğmayacak Mey, Umuyorum ki sebebi güneşin seninle birlikte olması olsun.
Ah öyle sev ki beni (doldur sevgilim) (Yaramaz kalbimi) Mey diye içeyim(doldur sevgilim) Kalbim tekliyor ah gel hasta gibiyim
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kamış, ses verince; NEY oldum sanır.Kupa, sarhoş elinde; MEY oldum sanır.
Günaydın
Öyle ser-mestem ki idrâk etmezem dünyâ nedir; Ben kimim, sâki olan kimdir, mey ü sahbâ nedir?
Öyle ser-mestem ki idrak etmezem dünyâ nedür Men kimem saki olan kimdür mey û sahbâ nedür Fuzûli
1000Kitap
Haddeden geçmiş nezâket yâl ü bâl olmuş sana Mey süzülmüş şîşeden ruhsâr-ı âl olmuş sana -Nedim