📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zweig’i yeni okumaya başladım.Bu kitap yeşilçam senaryoları tadında olmasına rağmen korku,heyecan,gerilim,aşk,tutku gibi belli başlı konuların ağırlıkta olduğu, psikolojik ve sosyolojik açıdan oldukça zengin kurgulanmış bir eser.Okudukça korkuyu içinizde hissediyor bazende öfkelenebiliyorsunuz. Zweig bu kitabı Freud ile aynı şehirde ve aynı zamandayken yazmış. İki psikoloji dehası fikir alışverişinde bulunmuş olabilir mi ? .
Acıya karşı en korunmasız olduğumuz zaman,sevdiğimiz zamandır;
En çaresiz olduğumuz zaman ise,
sevdiğimiz nesneyi yada onun sevgisini yitirdiğimiz zamandır.
Sigmund Freud