dijital ayak
mbti: entj enneagram: sx1 hg binası: slytherin mh: cleo de nile mlp: applejack, sunset shimmer every after high: lizzie heart winx: valtor, trixie zamanla güncellemeyiz gibi ama güncellersek de burada kalsın bakalım

sara

@sxxrrqq
·
beni merak ediyo musunuzz
mbti: yani kisilik test flan inanmam ama arkadaslarim yaptigi icin yapmistim entp idi. burcum: koc dogum tarihim: 25martt 17yasindayim ennegram: idk hogwarts binasi: harry potter okumadim veya izlemedim winx: i think flora ama siz yorumlayinn monster high: izliyodum da kendimle bagdastirdigim karakter yok every after high: kendimle bagdastirdigim karakter yok ama lizzie heartsi cok seviyom disney princess: ariel ve merida my little pony: apple jack ve rarity mevsim: sonbahar en sevdigim renk:su siralar pembe, mavi ve gri ────୨ৎ────────୨ৎ────────୨ৎ────────୨ৎ──── hobilerimden bahsediyim ama ben asiri duz bi insanimm ⋆˚꩜。 kitap okumak, her turlu sey yazarim.. hayal gucume guvenmem ama herhangi bir sey hakkinda uzun uzun dusunup konusmayi cok severim
Kitap / Oyuncak Bağışı
Değirmendere Müfit Saner İlkokukuna kitap ve oyuncak bağışı için adres: Değirmendere Yalı Mh. Leyla Atakan Cd. Çağla Sk. No 9 41950 Gölcük / KOCAELİ
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ağzını gırdığımın garibanlığı dedim, bu sefer kıracağım senin bacağını dedim, bu sefer atacağım kendimi bu yeşil denizlerden dedim. Ama her defasında bir sancıyla saplanıp kaldım olduğum yere, her defasında bir sancıyla "Neden?" dedim. Halbuki önüme atılmış bir tepeydi bütün bunlar. Kaf dağına giderken önüme çıkan sarp yokuşlardı. Ama ben aşamadım bu sarp yokuşları. Dedim ya zeytin yaprağı, zeytin yaprağı gibi döne döne düştüm bu imtihan tepelerinden. Hep bir yerlerim kanadı ama biliyorum, boşuna değildi bu kanamalar. Hani diyorlar ya, hayat seni kanatacak ki bir şeyler anlayacaksın, bende anladım işte. Hayatım boyunca peşinden koştuğum hazinenin ne olduğunu anladım. Haritaya falan gerek yok, benim en büyük hazinem garibanlıktı. Çünkü Allah hep gariplerle beraberdi. Garip kalabilenlerle beraberdi.." -Radyocu İsmail #yeşildeniz youtu.be/mH-npp48W6Y?si=...
Merhem Koyup Onarma {Her gün müzik #5]
Mərhəm qoyub onarma, sinəmdə qanlı dağı Söndürmə öz əlinlə, yandırdığın çərağı Uymuş cununə gönlüm, əbruna der məh-i növ Nə e`tibar ana kim, seçməz qaradan ağı! -Söz: Molla mehemmed Fuzuli -Müzik: Nevid Müsmir -Yorumlayan: Nevid Müsmir youtu.be/wY_rcKbvYMU?si=...
Müzik
Qələtdir arizi-alın gülə nisbət sənin, ey məh Gözəllik güldə zaildür, fəqət səndə davam eylər ~ Əbdülhəsən Raci
Şiir
“İnsanlardan öyleleri vardır ki, Allah’tan başka varlıkları Allah’ı sever gibi severler.” (Bakara 165) Kalp, Allah’a ait bir yerdir. O yeri Allah’tan başka birine verince insana yük olur. Çünkü Allah, kulunun kalbini kendisine bağlı görmek ister. Eğer bir şeyi haddinden fazla seversen, o şey senin için imtihana dönüşür. Terk edilerek, kırılarak, üzülerek sonuçlanır. Bu, Allah’ın terbiye edişidir. Ceza değil, imtihandır. Aşırı sevdiklerimiz gidince yıkılma sebebimiz budur. Kalpte yaratılmış olana daha çok yer verdik, halbuki kalbin asıl sahibi Yaratandır. Kalp ancak yaratıcısına yaslanınca her sıkıntıda dayanacak güce sahip olabilir. Bu yüzden sev, ama ölçüsünde sev. Kalbinin asıl sahibi O’dur.
Din