Sividrigaylov

Sividrigaylov
@mhmterd38
“… oysa o, o asi, fırtına istiyor, sanki huzur varmış gibi fırtınalarda!”
Doğmamak elinizde olsa yine de doğmak ister miydiniz?
Doğmamak elimde olsaydı, bu komik koşullar altında var olmayı belki de seçmezdim.
Sayfa 525 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları, 19. Basım, Mart 2022.·Kitabı okudu
Edebiyat
Sividrigaylov
Doğmamak elimde olsa yine de doğmak isterdim. Çünkü yaşamak güzel her şeye rağmen.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Erdoğan'a oy veren herkes hemen seri bir şekilde beni takipten çıksın
Sividrigaylov
Beni de👍
En sevdiğiniz ülke edebiyatı hangisi? Benim en sevdiğim: youtu.be/2vG_3n0fPWU
Edebiyat
Sividrigaylov
Rus ve İngiliz
Canınız Sıkkın İken Size İyi Gelen Şeyleri Yoruma Koyun Deneyelim 🙏
Anket
Sividrigaylov
Bir şeyler içerken müzik dinleyip kitap okumak.