Frau Milena

Frau Milena
@milenyy
"Sen kendini ne sanıyorsun Lavinia? Altı üstü, herşeyimsin"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Seni Seviyorum demedi ama, Şöyle bitirdi mektubunu; "Kanadından öpüyorum, kalbimin kuşu."
"Ve bazen hayattır sevmek. Birini çok uzaktayken bile, yüreğinde taşıyabilmek."
"Dibe vurduğunu sanıp, bir dip daha olduğunu keşfedebiliyordu insan."
"İyi olmak sadece doğal olmakken, neden herkes rol yapıyor."