"Bundan sonra şu gerçeği unutmayın, tek önemli vakit vardır, içinde bulunduğumuz an. O an en önemli vakittir, çünkü sadece o zaman elimizden bir şey gelebilir. En önemli kişi kiminle beraberseniz odur, zira hiç kimse bir başkasıyla bir daha görüşüp görüşmeyeceğini bilemez ve en önemli iş iyilik yapmaktır, çünkü insanın bu dünyaya gönderilmesinin tek sebebi budur."
"Bak güzel kızım. Dünyayı tanımaya devam ediyoruz. Bugün sıcak ve soğuğu öğreneceğiz. Her şeyin fazlası zarar tabi; ama soğuk havadan korkma, soğuk yüreklerden kork. Hayatın boyunca karşına binlerce insan çıkacak belki. Sen sadece yüreklerine bakacaksın. Kimininki sıcak, kimininki soğuk olacak. Soğumuş yüreklerin kaybedecek bir şeyi olmaz kızım. Çünkü duygular kaynatır kalbi. Yanındaki insanlar üzgün olabilir, sevinçli olabilir, kırgın olabilir. Bu duygular, sıcak tutar kalplerini. Duygulu insandan korkma kızım. Duyguları alınmış insanlara da yaklaşma. Çünkü en çok onlar üzer, onlar yorar seni. Bir de başını her zaman böyle göğsüne yaslayabilirsin babanın. Seninle daha da sıcak çünkü kalbim."
𝐀𝐋𝐈𝐍𝐓𝐈