Kübra

Bu düşüncelerin herbiriyle öyle bir çatışma içindeydim ki hangi yoldan yürüyeceğini bilmeyen, gitmek isteyen ama nereye gideceğini kestiremeyen insanlara benziyordum nerdeyse.
Sayfa 29·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Öyle tatlıdır ki Aşk'ın adını duymak, işleyişinin de yalnız tatlı şeylerde bulunuyor olmaması olanaksız bence.
Sayfa 29·Kitabı okudu
Alıntı
Aşk'ın efendiliği iyi değildir, çünkü ona inanan kişi ne denli inan beslerse ona, o denli ağır ve acı anlar yaşamak zorunda kalır.
Sayfa 29·Kitabı okudu
Alıntı
Aşk'ın efendiliği iyidir, çünkü o, ona inanan kişinin ruhunu bayağı şeylerden uzak tutar.
Sayfa 29·Kitabı okudu
Alıntı
Kimi vardır utanır, gizler ya eksiğini, işte ben de onlar gibi neşe taşar dışarı, içinde yüreğimin, tükenir ve ağlarım.
Sayfa 22·Kitabı okudu
Alıntı