📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hiçbir zaman olduğumu hissettiğim yerde olmuyorum ve kendimi aramaya koyulsam, beni arayanın kim olduğunu bilmiyorum. Her şeye karşı hissettiğim can sıkıntısı beni uyuşturdu. Kendi ruhumdan sürgün edildiğimi hissediyorum.
Anlamak için, kendimi yok ettim. Anlamak, sevmekle ilgili her şeyi unutmaktır. Leonardo da Vinci, "Bir şeyi anlayana kadar onu ne sevebiliriz ne de ondan nefret edebiliriz," demiş. Bu kadar yanlış hem de bu kadar doğru bir söz duymadım.