"Hım...Evet, her şey insanın elindedir.Fakat,insan korkaklığı yüzünden çok şey kaybedebilir.Gerçek bu.İnsanların en çok neden korktuklarını bilmek isterdim.Onları en korkutan şey, yeni bir adım atmak, yeni bir söz söylemek...Fakat çok konuşuyorum.Böylelikle de bir şey yapamıyorum.Belki de bir şey yapamadığım için çok konuşuyorum.Bunu da, geçen ay günlerce mağaramda yatıp saçma sapan düşünürken öğrendim.Şimdi oraya neden gidiyorum? Bunu yapabilecek miyim? Ciddî mi bu? Hiç de ciddî değil. Kendimi eğlendirmek için bir hayal, evet, belki de bir oyuncak arıyorum."