sevval

İnsanoğlu uygarlık yolundaki kanlı ilerleyişine başlamadan önce,ilkelliğin karanlığına giderek daha çok batmaya mahkúmdur.
Sayfa 13·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tiksinti ve nefret dolu bir başı önüne eğmek.
Olumsuz davranışlarda bulunmak bizden istenir, olumlu davranışlar ise zaten bizimdir.
Aceleyle kaçıp ona sığınmadıktan sonra insan yaşamdan nasıl zevk alabilir?
"Hım...Evet, her şey insanın elindedir.Fakat,insan korkaklığı yüzünden çok şey kaybedebilir.Gerçek bu.İnsanların en çok neden korktuklarını bilmek isterdim.Onları en korkutan şey, yeni bir adım atmak, yeni bir söz söylemek...Fakat çok konuşuyorum.Böylelikle de bir şey yapamıyorum.Belki de bir şey yapamadığım için çok konuşuyorum.Bunu da, geçen ay günlerce mağaramda yatıp saçma sapan düşünürken öğrendim.Şimdi oraya neden gidiyorum? Bunu yapabilecek miyim? Ciddî mi bu? Hiç de ciddî değil. Kendimi eğlendirmek için bir hayal, evet, belki de bir oyuncak arıyorum."
Sayfa 6·Kitabı okudu