Ne …
Derdin Ne …
Ne istiyorsun ! Ne istiyorsun ?!
Para mı ?
Ne kadar istiyorsun ?! Söyle !!!
Babama söylerim , istediğin kadar alırsın !
Senin gibi “ EZİK “ ler
Sırf para uğruna neler yaparlar !?
……..
Hiç para sıkıntım olmadı .
Ve buna minnettarım .
Bu yüzden bunun için zihinsel ve zamansal alanımı …
“ İyi şeyler “ yapmaya ve
“ Hobilerime “ ayırdım .
O zaman …
Ne istiyorsun lan !!
Ne ki ?
Seni “ Boşaltmak istiyorum “ .
ÇIKIIRTT !
İştee , çaresizlik ifadesi .
666 !!!
Ne ara …
Ölüverdin ?
AHAHA !
İnsanın sevdiği şeye haksızlık yapmaması zordur .
※
İnsan hep âşık olmalı . Bu yüzden hiç evlenmemeli .
※
Evlilik için uygun temel karşılıklı yanlış anlamadır .
※
Evlilik hayatı sadece bir alışkanlıktır , kötü bir alışkanlık .