Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
" Bizim dostluk dediğimiz, ruhlarımızın beraber olmasını sağlayan bir rastlantı ya da zorunlulukla edindiğimiz yakınlıklardır. Benim anlattığım dostlukta ruhlar o kadar derinden uyuşmuş, karışmış ve kaynaşmıştır ki onları birleştiren dikiş silinmiş ve artık görünmez olmuştur. Onu niçin sevdiğimi bana söyletmek isterlerse bunu ancak şöyle anlatabilirim sanıyorum: Çünkü o, o idi; ben de bendim. "
"Bir daha masanızı rahatsız etmeyeceğim sevgilim.Benden hoşlanmıyorlar; itiraz ettikleri varlığımı gözlerine sokmam yanlış olur.Üstelik,benim de onlara aynı ölçüde itirazım var.Aman! Midemi bulandırıyorlar.Halbuki düşünsene,bir zamanlar bütün masumiyetimle yüksek makamlarda oturan, güzel evlerde yaşayan,banka hesabı olan eğitimli insanların ne kadar değerli olduklarına inanırdım."
"Peki ama madem satmayacağını biliyorsun,neden ısrarla böyle şeyler yazıyorsun?"diye devam etti kız acımasızca."Yazmanın amacı geçinmek değil mi?" "Evet öyle ama bu namussuz hikaye hep peşimdeydi.Yazmamak elimden gelmezdi.Yazılmak istiyordu." "İyi ama o karakter, Wiki-wiki, neden onu o kadar kaba konuşturdun? Okurlarını rahatsız edecek, böylece editörler de hikayeni reddetmek için bir sebep bulmuş olacak." "Çünkü gerçek Wiki-wiki de böyle konuşurdu." "Ama yakışık almıyor." "Hayat böyle,"diye cevapladı dobraca."Gerçek. Hakiki.Benim de hayatı gördüğüm gibi yazmam lazım."