Melike

Melike
@mlkzu
"...Hatta bu dünyadan kaçıp kafa dinlemeye Ay'a gidemediğim için mutsuzum. Üstüne üstük pi gibi bazı sayıların sonsuza giden hanelerini bilmemekten ve hayatımda bu gibi net olmayan şeylerin varlığından memnun değilim. Bir onu deneyeyim, hadi bir de buna geçiyim derken aslında hiçbir şeyi tam olarak yapamadığım için de mutsuzum. Sanırım her şeyden çok tüm bu mutsuzluklarına gidilebilecek kararlılığı bir türlü gösteremediğim için kendime kızıyorum."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ne kadar çok anladıysam o kadar derinlere battım; sıkıştım, kaldım."
"Bir ümidim yok, bu sondu. Artık hiç bir şeyin değişmesine imkan yok, lüzum da yok."
Kendi kendime şöyle düşündüm: "Adam bir yıllık hazırlık yapıyor, oysa gün batmadan öleceğini bilmiyor."
"Her gün odamda oturuyor, kitap okumaya çalışıyordum. Bir tek harfini bile fark etmeden sayfaları çeviriyor, bazen dikkat etmeye azmederek baştan başlıyor fakat birkaç satır sonra gene zihnimin başka yerlerde dolaştığını görüyordum."