mizginakgüç

Yalnızlık bir ağrı gibi çöktü başımıza..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben hem acı çekiyor hem yaşamıyorum Denklemin bilinmeyeni benim. Her şeyin başını sonunu kaybedip sonuçta adını bile yitiren bir hayaletim..
"Yaşamak için adım atmak lazım, hep yenilenmek lazım, yeni bir hayat yaşamak için değişmek. Biraz cesaret, biraz çaba, biraz da yiğitlik lazım..
Bu zayıf duruş sana yakışmıyor Kendine gel! ölüm bu hayattan daha iyi değil mi kevok
Vız gelir hakkımda düşündükleriniz. Çünkü siz benden daha aşağılıksınız