özgecan

özgecan
@mojitobai
Kitaplarım, bana yetecek kadar büyük bir krallıktır. -W.Shakespeare E
insanın kurtuluşu sevgiyle ve sevgidedir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
ağlasa iyi olacaktı ama ağlayamıyordu
yüreğinde düğüm olanlar hiçbir şey hatırlayamaz
Düşünün. Çünkü henüz yasaklanmadı
insan sevilmekten çok anlaşılmayı istiyordu belki de