Bu karanlık öfke,
Sisler arasında gezen
Bu çığlıklar,
Terli düşleri bölen
Bu simsiyah bir gururla sıvanmış
Huzursuz, öfkeli, yanmış,
sönmüş kalp.
Her şey sahteymiş, her şey kalb
Fakat ben,
Hiçbir şey istemeden ölmek
Ve özlediğimi görmemek istiyorum.
Çünkü hayat uzakdıkça tatsız
Çünkü uzun bir hayatsız
Daha zarif gölgemiz
Ellerimiz daha temiz
Ve daha genç ölebiliriz
Güzel gözlerimiz solmadan.