Tüyler ürpertici bir gerilim kitabı. Okurken sonunda ne olacak diye merak ediyorsunuz. Olaylar güzel yazım güzel ama kitapta kurgu tam oturmamış. Kitabın bir yerinde kurguda çatlama oluyor ki olaya adapte olmazsanız sinir olup atabilirsiniz. King’in ilk kitabıymış. Tazeliğine veriyorum. Şayet yazarın farklı kitaplarında böyle kusurlara rastlamadığımı söylemeliyim. Kurgudaki hatayı saymazsak son derece akıcı, ürpertici ve merak uyandıran bir gerilim kitabı.