Ve ölmüş ya da can çekişen bir insanın fotoğrafını çekmek, hele de şiddete uğramışsa, bana bir suiistimal; kurbana ya da ölen kişiye yapılabilecek en büyük saygısızlık gibi geliyor.
Hayat, birbirinden ayırdıklarını, kısa bir müddet için tekrar yaklaştırır gibi olsa bile, uzun zaman yan yana bırakmıyordu. Geçen günleri geri getirmek mümkün değildi ve sadece hatıralar, iki insanı birbirine bağlayacak kadar kuvvetli değildi.