mon

mon
@monetturnes
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
çünkü sadece kendi kaderlerini bir gizem olarak yaşayabilenlerin gerçek anlamda yaşadıklarına inanıyorum
Sayfa 67
yardımseverliğiniz o noktada biter. bir yerde biter işte... kişinin kendi yaşamıyla,kendi sorumluluklarıyla karşı karşıya kaldığı yerde....
Sayfa 11
peki,şüş bu da nesi? insanları sevmekten pek hoşlanmıyorum da. sevdim mi de ölmelerinden korkuyorum. sevdiklerinden çok ölen oldu mu ? çok değil,hayır. yalnızca bana sevgisiz hayatın beş para etmediğini öğreten bir adam
Sayfa 56