bonnieko

bonnieko
@monkeydtinker
su anda one piece okuyor ve izliyor

bonnieko

, bir kitap okudu
9/10
·292 syf.·
3 günde okudu
·
2024 90. kitabı
Agatha Christie
8.2/10 · 5,8bin okunma
Ece isimli okura yanıt verildi
bonnieko
ayy bi sureligine kapattim bebisim ama acicam yakindaa 🥺🥺
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaralarımın sarılması canımı acıttı. O zamandan bu yana bütün olup bitenler canımı acıttı hep. Ama bazen anahtarı ele geçirip büsbütün kendi içime, karanlık aynada yazgısal görüntülerin uyukladığı yere inmeyegöreyim, siyah aynanın üzerine eğilmem yetiyor, kendi hayalimi görüyorum içinde; hayal şimdi tümüyle ona benziyor, ona, dostum ve yol göstericim Demian’a.
Sayfa 199 - Can Yayınları, Almanca aslından çeviren: Kâmuran Şipal·Kitabı okudu
bonnieko isimli okura yanıt verildi
bonnieko
kitap cok guzellll zaten ama dedigim gibi soft bi temada anlatilmiyo bunlarr🥺🥺 AYYYY alintilarini dort gozle bekliyor olucam cicemmm💗💖💖
Yaralarımın sarılması canımı acıttı. O zamandan bu yana bütün olup bitenler canımı acıttı hep. Ama bazen anahtarı ele geçirip büsbütün kendi içime, karanlık aynada yazgısal görüntülerin uyukladığı yere inmeyegöreyim, siyah aynanın üzerine eğilmem yetiyor, kendi hayalimi görüyorum içinde; hayal şimdi tümüyle ona benziyor, ona, dostum ve yol göstericim Demian’a.
Sayfa 199 - Can Yayınları, Almanca aslından çeviren: Kâmuran Şipal·Kitabı okudu
bonnieko isimli okura yanıt verildi
bonnieko
ayy sakin oyle dusunme hic soft bi kitap degil HAKSÖDĞWŞMSDO ama hayata ve durumlara farkli bakis acilarla bakmani saglayabilecek cook sey iceriyor. bazi seylere hak veriyorsun, sonra sorguluyorsun ve belki de fikrin tamamen degisiyor. hak vermeyebilirsin de cogu seye ama dusunmeden de edemiyorsun. hem iyiyi hem de kotuyu temsil eden abraxas(bi nevi seytan tanri) soz konusu zaten kitapta🙊 yani soft olmadigini bil bebisimm ama yine de kesinlikle okuu cok muazzam bi kitaptti😖💗
Siz kendinizi feminist mi sanıyorsunuz?
1/10
·423 syf.··
2024 136. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 27 Kasım 2024 15:14
Öncelikle şunu söylemek istiyorum, BU NEYDİ ALLAHU EKBER. Harbiden bu neydi böyle? Kitaplara puan vermeye başladığımda hiçbir zaman bir kitaba 1 puan vereceğimi düşünmemiştim. Ama bu kitap o kadar kötüydü ki okurken dehşete düştüm, kitap kan emici bir vampirdi sanki, ruhumu emdi. Okurken ölüp ölüp dirildim, o kadar iğrenç o kadar saçmaydı ki. Kitabın konusu çok güzel. Kadınların ezildiği bir buz krallığımız var. Bu krallıktaki adaletsizliğe daha fazla dayanamayan bir cadı bebeği doğarken ona büyü yapıyor ve Pandora ırkını oluşturuyor. Pandoranın soyundan gelen bebekler sihre sahip bir şekilde doğuyorlar ve en baştaki cadımızın amacı bununla kadın erkek eşitliğini sağlamak, kadınlara savaşacak güç vermek. Amma velakin biz kitap boyunca bir tane pandora ırkından kadın görmüyoruz. Bir kraliçeyi görüyoruz sadece geri kalan bizim gördüğümüz tüm güç kraliçenin oğullarında. Cidden mi? Hani bu güç kadınlara yardım edecekti? Ana karakterimiz Megan Maureen Sheran (ismi burç yorumları sayfasında buldu muhtemelen yazar) bir lordun kızı ve tabii ki de diğer kızlar gibi değil, hemcinslerinin aksine kadın haklarını savunuyor, erkekleri dövebiliyor (dostum çok havalı) ve kadın hakları için gizli gizli işler yapan bir Kitap Kulübüne üye. Ama biz bu kitap boyunca bu örgütün yaptığı tek bir eylemi bile kitapta görmüyoruz. Bu örgüt matematik dersindeki öğrenciler gibi. Fiziksel olarak varlar ama ruhları başka diyarlarda. Ana karakterimiz Megan da her ne kadar feminist olsa duvar gibi kaslı göğüslere çarpınca omen tanrem diye erkeklerin kaslarına düşen, en yakın arkadaşı ona çıplaklıkla ve aşkla ilgili saçma sapan imaları habire yapmasına rağmen onu çok seven (en yakın arkadaşı erkek), sözde feminist olan ama ana erkek karakteriniz Leonard Ares Henderson, çenesini tutup ona
Buz KrallığıSena Nur Işık · İndigo Kitap · 2024370 okunma
bonnieko
SON ZAMANLARDA OKUDUGUM EN IYI INCELEME??? kitabi wattpadden okumustum ben de ve dedigin her seye o kadddar katiliyorum ki.. yani daha once kelimesi kelimesine katildigim bi inceleme olmamisti, tesekkurler bunlari yazdigin icin🙏🏻 sadece para kazanmak icin yazilip basilmis bos bir kitap. bahsi gecen seyleri okumak da buyuk bi hayal kirikligiydi cidden

bonnieko

, bir kitap okudu
10/10
·200 syf.·
Beğendi
·
21 günde okudu
·
2024 89. kitabı
Hermann Hesse
8.3/10 · 6,6bin okunma
bonnieko
bana cok sey ogrettin. cok sey sorgulattin. bu yuzden seniseviyorum❤️‍🩹❤️‍🩹