Aleyna

Engelleri aşmak, insan varoluşunun en büyük zevkidir.
Sayfa 42·Kitabı okudu
Felsefe
Reklam
Sahip olmadığımız şeylere bakarken, "Benim olsaydı nasıl olurdu?" diye düşünme eğilimindeyizdir ve işte böylece yokluğu hissederiz. Oysa bunun yerine sahip olduğumuz şeyler için sık sık şunu düşünmemiz gerekirdi: "Bunu kaybetsem ne olurdu?"
Sayfa 40·Kitabı okudu
Felsefe
Başkalarının niteliklerini ve özelliklerini taklit etmek, başkalarının kıyafetlerini giymekten çok daha onur kırıcıdır.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Felsefe

Aleyna

, bir kitap okudu
Puan vermedi·216 syf.·
4 günde okudu
·
2020 16. kitabı
Alper Canıgüz
8.2/10 · 8,9bin okunma
İçimi kaplayan duyguyu izah etmem zor. Kızgınlık, kırgınlık ya da düş kırıklığı değildi. Beklentiye dair beklentisini yitirmek gibi bir şey... Yıllarca yasını tuttuğunuz birinin aslında hiç yaşamamış olduğunu öğrenmek gibi bir şey...
Sayfa 123·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam