Monte Kristo

"Fakat beni asıl korkutan,bizi biz yapan gerçeklerin en sevmediğimiz özelliklerde bulunuyor olması. Bunun farkına varmak canımı çok acıtıyor."
Sayfa 38·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çok mutluyum. Bir yer ne kadar insandan uzak olursa o kadar iyi, Tanrı'ya şükür. İnsanları görmek istemiyorum, burada hasta köylülerden başka kimseyi görmeyeceğim; onlar da yarama dokunmayacaklar, değil mi?
Sayfa 37·Kitabı okudu
Zeki insanlar çok uzun zamanlardan beri mutluluğun sağlık gibi olduğunu belirtmişlerdir: "Ona sahipken bunun farkına bile varmazsınız." Fakat yıllar geçtikçe, sahip olduğunuz o mutluluğu nasıl anımsar,nasıl özlersiniz!
Sayfa 7·Kitabı okudu
"İnsan optik bir illüzyon aslında. Zira senden uzaklaştıkça gözünde büyürken, sana yaklaştıkça gözünde küçülür. "
Sayfa 109·Kitabı okudu
"Bazen düşünüyorum da" demiş "yaşam insanoğlu için bir armağan mıdır , yoksa ceza mı, çözemiyorum."
Sayfa 33·Kitabı okudu