"Bir genç kızın erkeklerle arkadaşlık yapmasını toplum yadırgıyor," dedi. "Adı kötüye
çıkıyor. Üstelik erkekler de böyle düşünüyor. Onurunu, namusunu korumak zorunda olan
bir kız ne yapabilir ki?"
Aslında kızlar aşkı arkadaşlığa tercih ediyorlar. Evlenmek, çocuk sahibi olmak için çok aceleci davranıyorlar. Erkekleri bir tür sigorta, hayat garantisi gibi görmek istiyorlar.
Aslında çevresindeki bütün evlilikler zamanla, kadının erkeğin sürgün vermiş bir dalına dönüştüğü birlikteliklerdi. Bir noktadan sonra dal gövdeden kopmanın sonu olacağını biliyor ve bütün rüzgârlara dayanmaya çalışıyordu.