Ayse Kulin in en güzel romani diyebilirim. Adı gibi nefes nefese, soluk soluğa okunan bitmesi istenmeyen bir kitap. Icinde büyük bir aşk, imkansızlıklar icinde çırpınan iki genç var. Yahudi kamplarına dönüşü olmayan trenlere göz yaşları içinde tanik olacaksiniz.
ahmet ümitin yazdığı son kitap benim enlerim arasında. yine bir cinayet çözümlemesi olmasına karşın dönemin güncel olaylarına değinmiş. çocuk tacizleri, suriyeli mülteciler... doğruyu söylemek gerekirse bazı yerlerde tüylerim diken diken oldu.
2012 yılında işlenmiş ve henüz çözümlenememiş 12 cinayet. üstelik seri katil sadece çocuk tacizcilerini öldürüyor. tek nefeste okuyacağınız efsane bir kitap.
Okuduğum en guzel kitap. Her keman sesinde aklima profesor gelir. Veeee profesörün Nadia ya Seranadi:( Yahudilerin başına gelenler :( içinizi acita acita kitap bitmesin diye dua ettirir size...
Kitap "Öğrenme aşkı ile geçti ömrümüz, aşkı öğrenemesek de..." sözünü anlatmaktadır.Fili Çota sayesinde Saray'a giren Cihan hem filbaz hem de mimar çırağıdır. Ustası Mimar Sinan'ı seven Cihan onun yanında yıllar boyunca çıraklık yapmıştır. Kitapta kin, nefret, aşk, sevgi kelimeleri bir arada barındıran kitabımız, ihaneti de arasına alıp acıyı hissettirmiş. Yazarımız bazı karakterleri hayali ürün olarak ele almış. Zamanın bir kısmı da hayalidir. Çok güzel bir eser.