📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Mustafa Kemal Atatürk zamanında Türkçeye ilk kez çevrilmiştir. Atatürk, kitabı okuduğunda bu destansı başarıya tek kelime ile hayran olmuştur ve derhal kitabın ülkedeki okulların, özellikle askerî okulların müfredatına dahil edilmesini emretmiştir."
•"Bu kitap fin milletinin uyanışını anlatır"
.
Kitap Finlandiya'nın evrimini anlatıyor diyebiliriz. Bir milletin bilinçlendirilmesinin ne kadar önemli olduğunu görmüş oluyoruz. Güzel dersler çıkartılabilir bir eser olmuş. Kesinlikle okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum. Kitap kişisel gelişim kitabı olmamasına rağmen aynı etkiyi gösteriyor diyebilirim. Şimdiden iyi okumalar:)