"İyi olan nedir?" diye soruyorsunuz.Cesur olmak iyidir.İzin verin küçük kızların konuşmasına;'İyi olmak aynı zamanda güzel ve dokunaklı olmak demektir.' Size kalpsiz diyorlar.Ama gerçek sizin kalbiniz ve seviyorum sizin samimi utancınızı.Sizler kendi selinizden utanıyorsunuz,diğerleriyse sularının çekilmesinden...
Şu kadınlar ne kadar garip mahluklar.Duygusal durumları ne kadar çabuk değişebiliyor.Küçücük şeylerden nasılda hemen etkileniveriyorlar.Bir anda dünyanın en mutsuz en kederli,en suçlu insanı iken,nasılda kolayca göyüzünün en üst katına çıkabiliyorlar.Onlar için yaşamın temel şartı sevilmek.Aşk'la Tutku'yla sonsuza kadar Sevilmek ve asla Vazgeçmemek.Her şeyi affedebilirler ama Sevilmeme'yi Asla.