İnsanlar birbirlerini ne kadar iyi anlıyorlardı...Bir de ben bu halimle kalkıp başka bir insanın kafasının içini tahlil etmek,onun düz veya karışık ruhunu görmek istiyordum.Dünyanın en basit,en zavallı,hatta en ahmak adamı bile insanı hayretten hayrete düşürecek ne müthiş ve karışık bir ruha maliktir!..
Yaşadığımız anların haddi,hesabı yoktur ama yine de bütün iç dünyamızı altüst eden, her zaman tek bir saniye,tek bir an olur ya,işte o an,daha önce bütün özsuları içine çekmiş olan çiçeğin şimsek çakar gibi kristalleştiği andır...