denk geldiğim bir söz; "Gitmiş gibi görünsemde kaldığım yerdeyim ve halen ilk günki gibiyim"
İlk başta basit bir cümle sandım seven insan da gidebilir vs. gibisinden ama farkettim ki normal de seven insan bırakıp gitmez ayrılmak istemez lakin karşında ki insan bunu anlamıyorsa acıyı hafifletmek için sadece hayalinde sevip hayalinde yaşamak için gider diye düşündüm, ben böyle yorumladım ama siz nasıl yorumlarsınız bilemiyorum.