İsmail

Ne kadar çok anladıysam, o kadar derinlere battım, sıkıştım kaldım..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Az sevilmişsin çocukken, eksik sevilmişsin, bu yüzden kiminle olursan ol sevildiğine hiç bir zaman inanmıyorsun!
Öylesine güzel bir gökyüzünün altında bu kadar kötü insan nasıl yaşayabiliyordu?
Hayat durmuyordu ve yaşamak gerekiyordu..
Çocuklarınızla 7 yaşına kadar oynayın. 7-15 yaş arasında arkadaş olun. 15'inden sonra onlarla istişare edin, onlara danışın.
Alıntı