İnsanların yaşadığı “beşinci mevsimdir” aşk; ısısı, ışığı, görüntüsü, algılaması, kokusu, tadı ,dokunuşu diğer “dört mevsimde” yaşanılanların hepsinden değişiktir, ne güneş bildiğiniz güneştir, ne insanlar bildiğiniz insanlar, ne de siz bildiğiniz sizsinizdir.
..ben bağışlanmayacak şekilde mutluyum. Korkunç, tüyler ürpertici bir şeyin olduğu, birden uyandığın ve bu korkuların hiçbirinin olmadığı düş gibi büyülü bir şey geldi başıma.