Düşman gemilerin edepsiz bir kibirle Boğaz’dan geçişleri gözümün önüne geldi. Bunu geriye itmek unutmak istedimse de beceremedim... Yirmi ikisi İngiliz, on ikisi Fransız, on yedisi İtalyan, dördü Yunan.Çanakkale savaşlarımızın bilançosu iki yüz elli bin ölüymüş... Böyle namussuz bir sonuç için bu kadar korkunç bir bedel nasıl ödenir?