Bu topraklarda inkâr edilemez şekilde çocuk cinsel istismarı yaşamakta ve bizler de farkında bile olmayarak bu akışta yerimizi almaktayız. Karşı çıkanlar olacaktır ama bir durup düşünelim yıllar boyu söylediğimiz türküleri;
"14 yaşında Nazife de hanım"
ya da
"Düz dolan düz otur ay kişi / Yaş diyesen yetmişi / Bir utan kızına âşık olur mu adam"
Ya da nicelerini nesillerce dilden dile bugüne taşıdık.
Artık ikiyüzlülüğü bırakıp bu gerçek yüzleşme zamanı gelmedi mi?
Şiddetin seslerine tepkisiz kalan komşular müzik sesine tepki gösterirler, çok gürültü var diye. Böyle bir duyarsızlığın olduğu toplumda her türlü olayın gerçekleşebileceğini düşünüyoruz. Enseste göz yumanlar birer katildir.