Kitap gerçekten çok güzeldi. Ben bu seriyi geçen sene okumuştum zaten ama yine bu dünyaya girmek çok iyi geldi. Bu serinin yeri bende çok ayrı... Ne zaman üzülsem, ağlasam, gülsem Hogwarts'ın kapıları bize daima açıktı:') Karakterler, büyülü evren, her şey o kadar mükemmel ki kelimeler kifayetsiz kalıyor anlatmak isteyince... :') Bence seriyi mutlaka okumalısınız kesinlikle tavsiye ederim...:') Ve de şunu asla unutmayın Hogwarts' ın kapıları size daima açık, ne zaman, nerede olursanız olun bu dünya her zaman sizi bekler... :')