“Çünkü aşk acıdır,” dedi.
Onun bu itirafıyla yutkundum. “Çünkü aşk hayatın en güçlü oyunudur ve kahrolası seni ne kadar çok seviyor olsam bile bunu bana yaşattığın için senden bir o kadar nefret ediyorum.”
Kaderin bir cilvesiyle birbirimizin hayatına ortak olmuş, beraber olmaya duyduğumuz ihtiyaç ve benzerliklerimizle birbirimize bağlanmıştık..
İki bedende tek bir insandık.