sena.

hasret bir şey değil, Elâgözlüm ömrümüz böyle olmamalıydı hep aşkta durmalıydı çağımız. sevdayı mısra mısra değil ömrümle yaşamalıydım. sonra, sonra gene böyle olmalıydı tadına varmadan çiçeklerin şehirde bir sen, bir de ben, yalınız. yeşil yaprak, alaca gölge, düşen yıldız bir gün en büyüğü karşısında gerçeklerin maceramız yarıda kalmalıydı...
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
o resimlerde yaşamayacağım artık. o resimler bensiz de olabilir.
Edebiyat
gene neye öfkelendim.kendimden başka. kendim dahil her şeye öfkeli değil miyim. öfkeyi de aşmıyor mu öfkem.
Edebiyat
ah, artık dönmek istemiyorum o yıllara. çok büyük sevinçler vardı. ama çok da büyük acılar. yaşlanmanın en acı olgusu insanın tüm dostlarını yitirmesi. geri kalan yalnız boşluklar. insan yalnız.
Edebiyat
neden buradayım. herkesin uzağındayım. hiçbir tanıdığım olmayan bu kentte, bu ülkedeyim. yorgunum. yorgun olmasam daha kötü. ama neden buradayım. sözcükleri art arda dizebilmek için mi, kendi sınırlarımı zorlamak için mi, yoksa böyle bir yolculuğun sonunda yorgunluktan herhangi bir otelde yığılıp kalmak için mi.. tanımadığın bir kentte ne denli isterdin yitip gitmeyi... ama öyle kolay değil. henüz rüzgarlara doydun mu. sor kendine... henüz bulutlara doydun mu. yeterince haykırabildin mi henüz.
Edebiyat