📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öncelikle şunu söylemeliyim ki noktalama işaretlerinin azlığı ve devrik cümleler beni çok zorladı. Alışık olduğum bir tarz olmadığından belki de. Bu yüzden biraz yavaş ilerledi. Kitabın en zevk aldığım bölümü yazarın babasından gelen mektuplardı.
Aşk, bedenin, bizim için mutlu olan bir andan yararlanarak kendini yalnızlığa sunduğu zamanlarda ortaya çıkar. Balıkçının ağı sepet içinde taşıdığı değil, onu kendi başı üzerinde savurduğu zamanlarda...
Artık beden ağır yalnızlık görevine biraz da ona hükmederek devam edecektir.
Kendimle bir dönemeçte koşan iki çocuğun çarpıştığı gibi karşılaşmışım da hangisinin ben olduğuma karar veremediğim o çok kısa zamanın habire tekrarlanmasından perişan çarçabut gibi ağzım, yorgunum. biraz da.