Kitap genel olarak güzeldi fakat anlatım dili beni çok zorladı. Açıkçası bazen çok sıkıldığım, okuduğum yerleri tekrar tekrar okuduğum hâlde anlayamadığım , keşke kitap hemen bitse dediğim oldu. Yazarın üslubunun bana zorlayıcı gelmesinin sebebi yaşımdan da kaynaklanıyor olabilir. Kullanılan Arapça ve Farsça kökenli sözcüklerin sıklığı ise bir diğer etken ...
Dediğim gibi kitabı genel olarak beğendim. Hüzünlü bir aşk hikayesini konu alıyor ama bunun yanında dönemin toplumsal yapısını da çarpıcı bir şekilde ortaya koyuyor.
Okuyacak herkese keyifli okumalar dilerim ...