Şimdilerde bazı ahmakların "Allah neden Müslümanlara yardım etmiyor? diye gevelediklerini işitiyoruz.Hâşâ! Yüzbinkere hâşâ! Allah çalışana her daim yardım ediyor. Velev kâfir olsun." el-Kâsibi habibullah" nassı gün gibi ortadayken biz miskin miskin oturalım, aleyhimize gelişen hiçbir şey ses çıkarmayıp gayretten uzaklaşalım, sonra da "Allah neden Müslümanlara yardım etmiyor? diye saçmalayalım.Bu tavır,salfü'z zikr ayeti inkar değil midir?!..