“Kimbilir hangi seslere şahitlik etti. Hangi mutlulukları duydu?
Acaba diyorum ilk ölüm haberinde keşke ben aracı olmasaydım dedi mi?
Rastgele telefon numarları çevrilip ilginç tanışmaların yaşanmasında öncülük edip sonunu öğrenebildi mi?
Mesela dile gelse anlatmaya başlasa en çok ne zaman neyden etkilendi, ne zaman varolşuna teşekkür etti veya ne zaman varlığından pişman oldu.
En büyük özlemlerin gözlerde yaşlarla dile getirildiğinde o büyük özlemin etkisinden günlerce kullanılmamak istedi mi?
İlk seni seviyorum’ u duyduğu zaman duyan gibi onunda yüzünde tatlı bir kızıllıkla birlikte utangaç bir tebessümde belirdi mi?
Galiba dile getirsek soracağımız, öğrenmek isteyeceğimiz saatlerce gülüp günlerce ağlayacağımız neler anlatırdı bize.
Düşündümde dile gelmemesi daha mı iyi acaba..”