mutlaka okumalısınız diyebileceğim bir kitap değil.
kitapta kayda değer dipnotlar var. ancak vereceğiniz zaman ve kar ilişkisine bakınca ben çok da memnun kalmadım. kitap 4 bölümden oluşuyor ve bunlardan sadece 1. bölüm "bilinçdışına yaklaşım" jung tarafından dillendirilmiş. ha elbette diğer bölümlerde jungçı psikoloji ekseninde.
dediğim gibi zamanınız varsa güzel dipnotlar olan bir eser ama beklentiyi siz gene de minimumda tutun.