Ayçöreği serisinin 3. ve son kitabı Kırmızı Kurabiye... Ayçöreği serisi benim en sevdiğim genç kurgu serisiydi ve son kitabıyla da birlikte öyle olmaya devam ediyor. Genel romantik kurgu kitaplarında olduğu gibi iki kişi üzerinden gelişen olaylardan ibaret olmayan bir kurgusu var. Olay örgüsü, kişiler, mekanlar her şey hem çok gerçekçi hem de bir o kadar masalsı. Baş karakterlerimiz arasındaki aşk hiçbir zaman toksik bir ilişkiye dönüşmedi ve belki de kitabı bana bu kadar sevdiren şey budur. Kırmızı Kurabiye'de ilk iki kitaba oranla daha çok heyecan ve aksiyon vardı fakat beni okurken en çok keyiflendiren şey Emir ve Sahra sahneleri oldu. Emir'in Sahra yokken yaşadıklarını okumak da güzeldi ancak ben sabırsızlıkla bir araya gelmelerini okumak istedim. Seriye yeni katılan karakterler arasında en sevdiğim kesinlikle Rosa oldu.. Yazar Rosa'dan bahsettiğinde bu kişinin küçük, sevimli bir kız çocuğu olacağı hiç aklıma gelmemişti açıkçası :). Kitabı okurken o kadar keyif aldım ki hiç bitmesin istedim. Bu yüzden günlere yayarak okudum. İyi ki de öyle yapmışım çünkü şu anda seriyi okuyup bitirdiğime inanamıyorum :(. Böyle güzel bir seri yazdığı için sevgili Zeynep Sahra'ya çok teşekkür ediyorum. Zor zamanlarımda ilaç gibi oldu bu seri..