Zaten bütün yaratıklar görselerdi,duysalardı savaşı,bütün yaratıklar duyabilselerdi savaş çığlıklarını bu dünyada savaş olamazdı.Savaşın iğrençliği bilinmeyen bir şeydir de..Savaşın kötülüğü saklanan bir şeydir de ,yaratıklar onun için kabul edebiliyorlar savaşı.