dur geçme
Münazara Havacılık Network grubu için Admin Ve ayrıyeten Pr ve İletişim ekibi için başvuru alıyor dm üzerinden bana ulaşabilirsiniz 💫 Instagram üzerinden @dengekat StratON adresimizdir İyi günler ✨
LİSE ÖĞRENCİSİYSEN SAKIN GEÇME
Ana kulübümüz olan dengekat lise topluluğu Münazara Havacılık Network grubu için Admin Ve ayrıyeten Pr ve İletişim ekibi için başvuru alıyor dm üzerinden bana ulaşabilirsiniz 💫 Instagram üzerinden @dengekat StratON adresimizdir İyi günler ✨
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
dur geçme
Münazara Havacılık Network grubu için Admin Ve ayrıyeten Pr ve İletişim ekibi için başvuru alıyor dm üzerinden bana ulaşabilirsiniz 💫 Instagram üzerinden @dengekat StratON adresimizdir İyi günler ✨
Alıntı
_*"Korkmuştum."*_ _"Korkmuş muydun? Neden?"_ _*"Kaybetmekten,"* diye fısıldadı._ _Öylece bakakaldım._ _*"Anlaman gerek... Üzerimde nasıl bir etkin olduğunu, seni ne kadar sık düşündüğümü, senin için neler yapabileceğimi bilseydin...*_ _*Sana karşı hiç şansım olmazdı. Elimden her şeyi alırdın,"* dedi hızla._ _*"Sadece münazara yarışması, sınav notu, afili bir ödül ya da bir yarışmaya katılma hakkı değil, tüm kalbimi alırdın. Gururumu.*_ _*Tanrım, akıl sağlığımı. Her şey biterdi. Beni yok ederdin..."*_ > 📚| Sana Ulaşmaması Dileğiyle, Ann Liang
AZÎZ MAHMUD HÜDAİ HAZRETLERİ'NDEN (K.S.) NASİHATLER
Mecliste bulunanlara imtihân için bir şey sorma. Onlarla münâzara ve münâkaşa etme. Kendini beğenerek en başa, yukarıya oturma. Edebe çok riâyet eyle.
Alıntı
OBJEKTİF OLAYIM DERKEN DİNDEN ÇIKILIR MI?
Hikmet-i Hûda, denk geldi, bu sıralar Kur'ân'ın âyetlerini kanunlar gibi görmeye dair birçok yazı karaladım. "Kanun" derken ne kasettiğimi de bir parça açayım: Efendim, kanun derken, "her zamanda nümûneleri bulunan hükümler" demeyi azmediyorum. Sözgelimi: Yerçekimi bir kanundur değil mi? Evet. Peki neden? Çünkü yer her zamanda çeker. Ve her mekânda bu çekimden dolayı çekilen/düşen bir şeyler bulunur. (Uzayda değilseniz tabii.) Ayağı kaydığı için havada uçmaya başlayanımız hiç olmamıştır. Hep düşülmüştür. Hep çekilinmiştir. İşte buna "kanun" denir. Yâni kanunlar sonuçları tekrarlanan hükümlerdir. Saded harici girecek ama söylemeden geçemeyeceğim: Benim evrim konusundaki itirazlarım da hep bu noktadan kaynaklanır: "Bilimsellik" dediğimiz bilgi alanının dayandığı "sonuçların tekrarlanabilirliği" ilkesi evrimde bulunmaz. Yâni, hangi şartlar bu katakulliyi tetikliyorsa, onların tesbit edilip laboratuvar ortamında tekrarlanmasıyla, bu evrim denen hakikati(!) görebilmemiz lâzımdır. Peki bize gösterilen bir şeyler var mıdır? Vardır. Ama bunlar hep tür içi çeşitlenmelerdir. Tür içi çeşitlenmelere hiç kimse itiraz etmez. Çünkü zaten şu dünyada kaç milyar insan varsa hiçbirinin yüzü, sesi, parmak izi, retina kalınlığı, DNA'sı, daha bilmem neleri neleri birebir birbirini tutmaz. Evet. Bu çeşitlenmedir. Haktır. Tekrarlanmaktadır. Her zamanda görülmektedir. Tamam. Fakat evrim hakkında asıl sorunumuz şudur: Bu türden tür içi çeşitlenmelerle türden türe atlamalar mümkün olabilir mi? Kardeşlerim, dostlarım, canlarım, bu konuda bencileyin derim ki: **Evrimciler gayba imânda Müslümanlardan daha ileridedirler. Hattâ dinlerinin haphalis Mü'minidirler. Meselâ: Müslümanlar, âyette buyrulduğu gibi, bahara bakıp tekrar dirilişin mümkünlüğüne kanaat getirirler. Nümûnesini görüp,