Gidelim mi biz uzaklara
Mavinin hiç yitmediği
Yeşilin hep bir yeşil olduğu
Mor menekşelerce kokan sabahlara
Yada özleyelim mi
Özlesek kavuşur muyuz
Gidelim mi biz
Pembe umutlu diyarlara
Varsak varsak ne çıkar ki sanki
Bir yalnızlık çıkartır bir yalnızlık daha ekleriz
Beklemiş beklemelerimize
Günlerin önemi yok sarılıversek hemen şurada
Suracıkta öpüversen beni
Tam alnımdan
Bir mutluluk doğurur ya içim
Hatta artar bile
Gitsek şimdi
Diyorum en fazla biraz daha sevilmeyiz
Ne olur ki kalsak kalsak yine biz bize
Yapar yapar bozarız bekleyişlerimizi
Hem kime ne
Beklemişiz de kavuşamamışız
Kime ne bizim yalnızlığımızdan
Gidelim mi biz
Acının olmadığı
Uzaklara...
📷✍️/Biregü
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖