Muhtemelen kitabı hemen elime alıp okuduğumu düşüneceksiniz.Kesinlikle hayır!
Önce bir kitabım olmasının sevincini yaşamak istiyordum.
Anı Yaşayın.
Gûlûmseyin :)
"Gerçekte kalabalıklar içinde bile yalnız olduğunu, sorunlarını kimsenin umursamadığını ve kendinden başka kimsenin sana yardım edemeyeceğini anladığın o an..."
"Dönüşümünün başladığı muhteşem bir noktadır.
O an’ı asla unutma."
"Mısralara dökülen sözler şairlerin göz yaşlarıydı.
Adres sormayan postacı,
Mektup almayan bir evdi,
Şiir...
Kalabalık kentin bir gecekondusunda,
Belki de dünyanın en güzel evinde,
Yarım türkü tutturmuş gidiyordu Şair."
Humay Yılmaz